«МІННА БЕЗПЕКА НЕ БЕЗ ПЕКА»: ПОСІБНИК ДЛЯ ДІТЕЙ ПРО ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ З ВИБУХОНЕБЕЗПЕЧНИМИ ПРЕДМЕТАМИ
Щодо організації роботи закладів дошкільної освіти під час карантину (див. тут)
В дошкільному навчальному закладі (яслах-садку) комбінованого типу № 145 «Дружна сімейка» Запорізької міської ради Запорізької області в квітні 2019 року було проведено Всеукраїнський тиждень громадського здоров’я.
Протягом
тижня були реалізовані заходи щодо зміцнення здоров’я дошкільнят та пропагування здорового способу
життя родини.
Проведено консультації для батьків: «Що таке здоров’я?», «Оздоровчі сили природи як засіб фізичного виховання»,
«Все в наших руках», «Здоров’я дитини – багатство країни» (див. тут), «Малюк застудився», «Хто з вітамінами дружить, той
хворіти не буде!». Організовано виставку дитячих
малюнків «Без здоров’я немає щастя».
У всіх вікових групах було проведено тематичні заняття: «Малята–здоров’ята»; «Промінчики здоров’я»; «Бережи здоров’я з малечку»;
«Веселі звірята»; «Личко й руки треба мити, щоб здоровим завжди бути»; «Немає
щастя без здоровя». Читання творів: оповідання Т. Лисенко «Мікроби»; «Про
здоров’я»; вірша
О. М’ястківського «Киця прокидається»; казки К. Чуковського «Мийдодир»;
оповідання В. Сухомлинського «Доброго вам здоровя, дідусю». Вивчення з дітьми віршів, загадок, прислів’їв про здоров’я.
Оформлено інформаційний стенд для
батьків «Здоровий спосіб життя родини».
Критеріїї виявлення обдарованих дітей
Розвивальний простір (див. тут)
Педрада (див. тут)
В рамках проведення тижня безпеки
дорожнього руху (28.10.19. – 01.11.19.)
в нашому
дитячому закладі відбулася зустріч з представниками патрульної поліції нашого міста. Поліцейські
провели з дітьми старшого дошкільного
віку цікаві заняття з правил безпечної поведінки на вулицях
нашого міста. Діти закріпили
знання. (читати далі)
Особливості обдарованих дітей
Обдарована дитина - рідкісне явище. Але такі діти є, і вони заявляють
про себе вже у дошкільному віці. Раннім проявом обдарованості є швидке
оволодіння малюком мовою і великий обсяг словарного запасу. Вражає надзвичайна і
невгамовна пізнавальна активність обдарованих дітей, дослідницький інтерес,
постійна вимога до дорослих давати їм відповіді на чисельні чому?, для чого?,
як?, здатність простежувати причинно-наслідкові зв’язки, відмінна пам’ять,
потяг до самостійності і творчості, підвищена концентрація уваги. Цікаво, що
вже в 3 роки такі діти можуть одночасно стежити за двома або декількома
об’єктами. В 3-4 роки вони вже читають, рахують, багато чим захоплюються,
цікавляться географічними картами тощо. Така підвищена розумова активність
дитини не повинна залишатися поза увагою дорослих..
Обдаровані діти зустрічаються у всіх верствах
населення незалежно від соціального статусу батьків. Якщо сімейні умови досить
сприятливі й родина робить усе можливе для всебічного розвитку дитини, її
обдарованість може бути виявлена досить рано і навіть розвинена. Якщо раніше
вважали, що обдаровані діти фізично слабші, що вони надзвичайно серйозні й недуже цікавляться спілкуванням або
спортом, то дослідження останніх років доводять, що такі діти мають значні
переваги над своїми ровесниками у різних галузях знань. Вони раніше починають
ходити і говорити, вирізняються серед ровесників кращим фізичним розвитком,
досить комунікабельні, мають різноманітні інтереси, яскраві уподобання, високу
пізнавальну активність, зосереджені на пізнанні. Вони і навчаються інакше, ніж
звичайні діти: швидше і легше сприймають нову інформацію, ставлять багато
запитань і більше запам’ятовують із того, що вивчили. Багато хто із них самі
навчаються читати, легко самі засвоюють нові відомості, швидко помічають
взаємозв’язки між окремими явищами і роблять висновки.
Обдаровані діти здібні до абстрактного мислення і
мають виключну здатність виносити свої самостійні судження, вони надзвичайно
кмітливі, а їх інтереси виходять далеко за межі того, що цікавить їх
ровесників. Найчастіше вони тяжіють до спілкування з батьками або з більш
інтелектуально розвинутими ровесниками чи зі старшими за віком дітьми.
Отже, характерними особливостями обдарованих дітей є
висока пізнавальна активність і розвинутий інтелект, що виходить за межі
вікових особливостей; багата фантазія, творчість, винахідливість, емоційна
безпосередність, розвинуте почуття гумору, гостра реакція на несправедливість;
їм властивий високий енергетичний рівень, чітка моторна координація, фізична
стабільність.
Критеріїї виявлення обдарованих дітей
Розвивальний простір (див. тут)
Педрада (див. тут)
В рамках проведення тижня безпеки
дорожнього руху (28.10.19. – 01.11.19.)
в нашому дитячому закладі відбулася зустріч з представниками патрульної поліції нашого міста. Поліцейські провели з дітьми старшого дошкільного віку цікаві заняття з правил безпечної поведінки на вулицях нашого міста. Діти закріпили знання. (читати далі)
в нашому дитячому закладі відбулася зустріч з представниками патрульної поліції нашого міста. Поліцейські провели з дітьми старшого дошкільного віку цікаві заняття з правил безпечної поведінки на вулицях нашого міста. Діти закріпили знання. (читати далі)
Особливості обдарованих дітей
Обдарована дитина - рідкісне явище. Але такі діти є, і вони заявляють
про себе вже у дошкільному віці. Раннім проявом обдарованості є швидке
оволодіння малюком мовою і великий обсяг словарного запасу. Вражає надзвичайна і
невгамовна пізнавальна активність обдарованих дітей, дослідницький інтерес,
постійна вимога до дорослих давати їм відповіді на чисельні чому?, для чого?,
як?, здатність простежувати причинно-наслідкові зв’язки, відмінна пам’ять,
потяг до самостійності і творчості, підвищена концентрація уваги. Цікаво, що
вже в 3 роки такі діти можуть одночасно стежити за двома або декількома
об’єктами. В 3-4 роки вони вже читають, рахують, багато чим захоплюються,
цікавляться географічними картами тощо. Така підвищена розумова активність
дитини не повинна залишатися поза увагою дорослих..
Обдаровані діти зустрічаються у всіх верствах
населення незалежно від соціального статусу батьків. Якщо сімейні умови досить
сприятливі й родина робить усе можливе для всебічного розвитку дитини, її
обдарованість може бути виявлена досить рано і навіть розвинена. Якщо раніше
вважали, що обдаровані діти фізично слабші, що вони надзвичайно серйозні й недуже цікавляться спілкуванням або
спортом, то дослідження останніх років доводять, що такі діти мають значні
переваги над своїми ровесниками у різних галузях знань. Вони раніше починають
ходити і говорити, вирізняються серед ровесників кращим фізичним розвитком,
досить комунікабельні, мають різноманітні інтереси, яскраві уподобання, високу
пізнавальну активність, зосереджені на пізнанні. Вони і навчаються інакше, ніж
звичайні діти: швидше і легше сприймають нову інформацію, ставлять багато
запитань і більше запам’ятовують із того, що вивчили. Багато хто із них самі
навчаються читати, легко самі засвоюють нові відомості, швидко помічають
взаємозв’язки між окремими явищами і роблять висновки.
Обдаровані діти здібні до абстрактного мислення і
мають виключну здатність виносити свої самостійні судження, вони надзвичайно
кмітливі, а їх інтереси виходять далеко за межі того, що цікавить їх
ровесників. Найчастіше вони тяжіють до спілкування з батьками або з більш
інтелектуально розвинутими ровесниками чи зі старшими за віком дітьми.
Отже, характерними особливостями обдарованих дітей є
висока пізнавальна активність і розвинутий інтелект, що виходить за межі
вікових особливостей; багата фантазія, творчість, винахідливість, емоційна
безпосередність, розвинуте почуття гумору, гостра реакція на несправедливість;
їм властивий високий енергетичний рівень, чітка моторна координація, фізична
стабільність.
Мета
заходу:
- виховувати у дітей дбайливе ставлення
до природи, розуміння того, що,
людина і природа пов'язані між собою (екологічне виховання);
- розвивати емоційну - духовну сферу
особистості дітей, їх творчі та фізичні
здібності; під час підготовки до заходу провести майстер-класи з
виготовлення квітів з паперу (продуктивна діяльність);
- формувати національну свідомість,
гордість за культуру свого народу
(національне виховання);
- вивчити символіку кольорової гами
стрічок, квітів в українському вінку.
(народознавство)
Завдання:
- Формувати екологічні знання про
природу;
- Виховувати національну гордість до
символів України;
- Закріпити знання про національні
символи України;
- Навчити застосовувати отримані знання,
вміння та
навички в реальному житті;
- Розвивати навички виготовлення квітів
з паперу в ході попередньої
підготовки до гри.
Маршрутні листи
Маршрутний лист 1 команди
Завдання
№ 1
Лист
зелений и міцний,
Сніг для нього не
страшний,
А коли весну стрічає,
Сині очі розкриває.
Підказка:
Ви знайдете цю саму квітку у складках одного з головного державного символу Україні
Завдання № 2
Наче
сонця серединка,
Пелюстки біла
хустинка.
Знає бджілка и
мурашка,
Що звуть квіточку ....
Підказка: РО - МАШ-КА, якщо взяти 2
останніх склади і додати в середину – ИН - то це і є місто схованки ромашки, а
сам предмет слід пошукати, там де є машини.
Завдання № 3
Підказка:
Третя квітка дуже популярна, є символом
України і її плоди є у кожного на кухні, захована в ДНЗ, за «раннім» сонечком, коли знайдете квітку,
поверніться до ведучої.
Завдання
№ 1
Запалали
в чистим полі
Квіти гарні, всі
червоні.
Та палає влітку так
Польовий червоний ...
Підказка: Цю квітку слід шукати в місці, де багато
червоного кольору, що має пряме відношення до безпеки життєдіяльності.
Завдання № 2.
Сині зірочки пухнасті
Виглядають з жита,
Мов веселі оченята.
Як їх не любити?
Волошки - символ прозріння, символ краси, здоров'я, сили.
Підказка: Сила, краса і здоров'я -
це спорт.
Там же слід шукати підказку на пошук
третьої квітки.
Завдання
№3
Хто ж ці ягоди не знає,
Від застуди приймає,
На кущах вони висять,
І, як маків цвіт, горять.
Тільки це не є – малина,
Що за ягідка - …….
Третя квітка - це не зовсім квітка, вона
добре вам знайома, та є символом України. Шукати її слід там, де вона зіллється
з середовищем і буде найбільш непомітною,
но в цьому залі. Якщо ви знайшли, то
повернитесь до ведучого.
Методична робота в нашому дитячому садочку – це комплексний процес, у
ході якого здійснюється практичне навчання педагогічних працівників ефективним
формам і методам роботи з дітьми. Методична робота з педагогічними кадрами
проводиться на високому рівні, використовуються різноманітні форми роботи з
вихователями з метою підвищення їх педагогічної майстерності.
Типові помилки вихователя на занятті: консультація-діалог для початкуючих вихователів
ПЕДАГОГІЧНА РАДА 08.10.2015
Презентація доповіді Олени Аксьонової
Методична робота - це систематична колективна й індивідуальна діяльність педагогічних
кадрів, спрямована на підвищення їх науково-теоретичного, загальнокультурного
рівня, психолого-педагогічної підготовки й професійної майстерності.
Методична робота в ДНЗ - це цілісна, заснована на досягненнях науки й педагогічного досвіду, на
конкретному аналізі навчально-виховного процесу система взаємозалежних дій і
заходів, спрямованих на всебічне підвищення кваліфікації й професійної
майстерності кожного вихователя (включаючи заходи щодо керування професійною
самоосвітою, самовихованням, самовдосконаленням педагогів), на розвиток і
підвищення творчого потенціалу педагогічного колективу ДНЗ в цілому, а в
остаточному результаті на вдосконалювання навчально-виховного процесу,
досягнень оптимального рівня виховання й розвитку конкретних дітей.
Методичний кабінет дошкільного
навчального закладу – є центром методичної допомоги практичним працівникам та поширення
науково-психолого-педагогічних знань серед батьків щодо розвитку, виховання і
навчання дітей дошкільного віку.
1) Пропонує
несподіване запитання до дітей, коли вони зайняті творчим процесом (потрібно
вміло і доречно ставити запитання, надавати достатньо часу дітям для
обмірковування).
2) Довго
чекає відповіді від дитини (треба дати час їй подумати, а із цим самим
запитання звернутися до іншої дитини)... читати далі
Немає коментарів:
Дописати коментар