Методична скарбничка



«МІННА БЕЗПЕКА НЕ БЕЗ ПЕКА»: ПОСІБНИК ДЛЯ ДІТЕЙ ПРО ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ З ВИБУХОНЕБЕЗПЕЧНИМИ ПРЕДМЕТАМИ


Щодо організації роботи закладів дошкільної освіти під час карантину (див. тут)



В дошкільному навчальному закладі (яслах-садку) комбінованого типу № 145 «Дружна сімейка» Запорізької міської ради Запорізької області в квітні 2019 року було проведено Всеукраїнський тиждень громадського здоровя.
Протягом тижня були реалізовані заходи щодо зміцнення здоров’я  дошкільнят та пропагування здорового способу життя родини.
Проведено консультації для батьків:  «Що таке здоров’я?», «Оздоровчі сили природи як засіб фізичного виховання», «Все в наших руках», «Здоров’я дитини – багатство країни» (див. тут), «Малюк застудився», «Хто з вітамінами дружить, той хворіти не буде!». Організовано виставку дитячих малюнків «Без здоров’я  немає щастя».
У всіх вікових групах було проведено тематичні заняття: «Малята–здоров’ята»; «Промінчики здоров’я»; «Бережи здоров’я з малечку»; «Веселі звірята»; «Личко й руки треба мити, щоб здоровим завжди бути»; «Немає щастя без здоровя». Читання творів: оповідання  Т. Лисенко «Мікроби»; «Про здоров’я»;   вірша     О. М’ястківського «Киця прокидається»; казки К. Чуковського «Мийдодир»; оповідання В. Сухомлинського «Доброго вам здоровя, дідусю». Вивчення з дітьми віршів, загадок, прислів’їв про здоров’я.
Спортивна розвага «Малята – здоровята» (див. тут), «Веселі вітамінки».
Оформлено інформаційний стенд для батьків «Здоровий спосіб життя родини».

                                      

      
Критеріїї виявлення обдарованих дітей










Розвивальний простір (див. тут)


Педрада (див. тут)

В рамках проведення тижня безпеки дорожнього руху (28.10.19. – 01.11.19.)
в нашому дитячому закладі відбулася зустріч з представниками  патрульної поліції нашого міста. Поліцейські провели з дітьми  старшого дошкільного віку цікаві  заняття  з правил безпечної поведінки на вулицях нашого міста. Діти  закріпили знання. (читати далі)








               Особливості обдарованих дітей

  Обдарована дитина - рідкісне явище. Але такі діти є, і вони заявляють про себе вже у дошкільному віці. Раннім проявом обдарованості є швидке оволодіння малюком мовою і великий обсяг словарного запасу. Вражає надзвичайна і невгамовна пізнавальна активність обдарованих дітей, дослідницький інтерес, постійна вимога до дорослих давати їм відповіді на чисельні чому?, для чого?, як?, здатність простежувати причинно-наслідкові зв’язки, відмінна пам’ять, потяг до самостійності і творчості, підвищена концентрація уваги. Цікаво, що вже в 3 роки такі діти можуть одночасно стежити за двома або декількома об’єктами. В 3-4 роки вони вже читають, рахують, багато чим захоплюються, цікавляться географічними картами тощо. Така підвищена розумова активність дитини не повинна залишатися поза увагою дорослих..
Обдаровані діти зустрічаються у всіх верствах населення незалежно від соціального статусу батьків. Якщо сімейні умови досить сприятливі й родина робить усе можливе для всебічного розвитку дитини, її обдарованість може бути виявлена досить рано і навіть розвинена. Якщо раніше вважали, що обдаровані діти фізично слабші, що вони надзвичайно серйозні  й недуже цікавляться спілкуванням або спортом, то дослідження останніх років доводять, що такі діти мають значні переваги над своїми ровесниками у різних галузях знань. Вони раніше починають ходити і говорити, вирізняються серед ровесників кращим фізичним розвитком, досить комунікабельні, мають різноманітні інтереси, яскраві уподобання, високу пізнавальну активність, зосереджені на пізнанні. Вони і навчаються інакше, ніж звичайні діти: швидше і легше сприймають нову інформацію, ставлять багато запитань і більше запам’ятовують із того, що вивчили. Багато хто із них самі навчаються читати, легко самі засвоюють нові відомості, швидко помічають взаємозв’язки між окремими явищами і роблять висновки.
Обдаровані діти здібні до абстрактного мислення і мають виключну здатність виносити свої самостійні судження, вони надзвичайно кмітливі, а їх інтереси виходять далеко за межі того, що цікавить їх ровесників. Найчастіше вони тяжіють до спілкування з батьками або з більш інтелектуально розвинутими ровесниками чи зі старшими за віком дітьми.
Отже, характерними особливостями обдарованих дітей є висока пізнавальна активність і розвинутий інтелект, що виходить за межі вікових особливостей; багата фантазія, творчість, винахідливість, емоційна безпосередність, розвинуте почуття гумору, гостра реакція на несправедливість; їм властивий високий енергетичний рівень, чітка моторна координація, фізична стабільність.










 Мета заходу:
- виховувати у дітей дбайливе ставлення до природи, розуміння того, що, 
   людина і природа пов'язані між собою (екологічне виховання);
- розвивати емоційну - духовну сферу особистості дітей, їх творчі та фізичні
   здібності; під час підготовки до заходу провести майстер-класи з
   виготовлення квітів з паперу (продуктивна діяльність);
- формувати національну свідомість, гордість за культуру свого народу
  (національне виховання);
- вивчити символіку кольорової гами стрічок, квітів в українському вінку.
  (народознавство)

Завдання:
- Формувати екологічні знання про природу;
- Виховувати національну гордість до символів України;
- Закріпити знання про національні символи України;
- Навчити застосовувати отримані знання, вміння та
   навички в реальному житті;
- Розвивати навички виготовлення квітів з паперу в ході попередньої
  підготовки до гри.
Маршрутні листи

 Маршрутний лист 1 команди

Завдання № 1
  Лист зелений и міцний,
   Сніг для нього не страшний,
   А коли весну стрічає,
   Сині очі розкриває.
Підказка: Ви знайдете цю саму квітку у складках одного з головного державного символу Україні
 Завдання № 2
  Наче сонця серединка,
   Пелюстки біла хустинка.
   Знає бджілка и мурашка,
   Що звуть квіточку ....
Підказка: РО - МАШ-КА, якщо взяти 2 останніх склади і додати в середину – ИН - то це і є місто схованки ромашки, а сам предмет слід пошукати, там де є машини.
 Завдання № 3
Підказка:
Третя квітка дуже популярна, є символом України і її плоди є у кожного на кухні, захована в ДНЗ, за  «раннім» сонечком, коли знайдете квітку, поверніться до ведучої.

 Маршрутний лист 2 команди
Завдання № 1
 Запалали в чистим полі
   Квіти гарні, всі червоні.
   Та палає влітку так
   Польовий червоний ...
Підказка: Цю  квітку слід шукати в місці, де багато червоного кольору, що має пряме відношення до безпеки життєдіяльності.
 Завдання № 2.
 Сині зірочки пухнасті
   Виглядають з жита,
   Мов веселі оченята.
   Як їх не любити?
Волошки - символ прозріння, символ краси, здоров'я, сили.

 Підказка:   Сила, краса і здоров'я - це спорт.
Там же слід шукати підказку на пошук третьої квітки.
Завдання №3
Хто ж ці ягоди не знає,
Від застуди приймає,
На кущах вони висять,
І, як маків цвіт, горять.
Тільки це не є – малина,
Що за ягідка - …….
Третя квітка - це не зовсім квітка, вона добре вам знайома, та є символом України. Шукати її слід там, де вона зіллється з середовищем  і буде найбільш непомітною, но в цьому залі. Якщо ви  знайшли, то повернитесь до ведучого.








         Методична робота в нашому дитячому садочку – це комплексний процес, у ході якого здійснюється практичне навчання педагогічних працівників ефективним формам і методам роботи з дітьми. Методична робота з педагогічними кадрами проводиться на високому рівні, використовуються різноманітні форми роботи з вихователями з метою підвищення їх педагогічної майстерності.
Типові помилки вихователя на занятті: консультація-діалог для початкуючих вихователів
ПЕДАГОГІЧНА РАДА 08.10.2015
Презентація доповіді Олени Аксьонової

Методична робота - це систематична колективна й індивідуальна діяльність педагогічних кадрів, спрямована на підвищення їх науково-теоретичного, загальнокультурного рівня, психолого-педагогічної підготовки й професійної майстерності.
Методична робота в ДНЗ - це цілісна, заснована на досягненнях науки й педагогічного досвіду, на конкретному аналізі навчально-виховного процесу система взаємозалежних дій і заходів, спрямованих на всебічне підвищення кваліфікації й професійної майстерності кожного вихователя (включаючи заходи щодо керування професійною самоосвітою, самовихованням, самовдосконаленням педагогів), на розвиток і підвищення творчого потенціалу педагогічного колективу ДНЗ в цілому, а в остаточному результаті на вдосконалювання навчально-виховного процесу, досягнень оптимального рівня виховання й розвитку конкретних дітей.


         Методичний кабінет дошкільного навчального закладу – є центром методичної допомоги практичним працівникам та поширення науково-психолого-педагогічних знань серед батьків щодо розвитку, виховання і навчання дітей дошкільного віку.
1) Пропонує несподіване запитання до дітей, коли вони зайняті творчим процесом (потрібно вміло і доречно ставити запитання, надавати достатньо часу дітям для обмірковування).
2) Довго чекає відповіді від дитини (треба дати час їй подумати, а із цим самим запитання звернутися до іншої дитини)..читати далі

Тема "Організаційно-педагогічні умови збереження дитячої субкультури в процесі впровадження технології розвитку силової витривалості дошкільників"





Немає коментарів:

Головна

Здоровенькі були! Вітаємо всіх відвідувачів нашого блогу! Сподіваємось, що і батьки дошкільнят, і педагоги, і всі інші гром...