Сторінка психолога

Моісєєва Вікторія Вікторівна
У психологічному кабінеті


    У дошкільному навчальному закладі працює практичний психолог Моісєєва Вікторія Вікторівна.
Основна мета роботи практичного психолога - створення комфортних умов для взаємодії, за яких педагоги відчувають свою успішність та інтелектуальну спроможність .
Консультація психолога
В дитячому садку обладнаний психологічний кабінет, робота якого спрямовується на створення оптимальних соціально-психологічних умов для розвитку і саморозвитку малят, сприяння виконання освітніх і виховних завдань.
Щоденно практичний психолог проводить заняттях з дітьми усіх вікових груп. Заняття базуються на корекційних та розвиваючих завданнях.
"Клуб молодих батьків"
За рекомендаціями практичного психолога вихователями використовуються прийоми роботи для зміцнення психічного здоров’я дітей : казкотерапія; кольоротерапія; музикотерапія.
Упродовж навчального року практичним психологом проводяться заняття з батьками під назвою «Клуб молодих батьків». На цих заняттях розглядаються питання, які бентежать, перш за все, батьків. Саме батьки вибирають теми для розгляду на заняттях.

ШАНОВНІ БАТЬКИ!
Запрошуємо Вас до вертуальних сторінок 
та 



 ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО БЕЗКОШТОВНОЇ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ (див. тут)

ПОРАДИ ВІД ЕКСПЕРТІВ ЮНІСЕФ: 

“ЯК ПІДТРИМАТИ ДІТЕЙ У СТРЕСОВИХ СИТУАЦІЯХ”

 

Долаємо паніку. 46 вправ і порад, як стабілізуватися під час війни

Як допомогти дітям впоратися з тривожністю під час воєнних дій

 Батькам дітей, які мають розлади аутичного спектру та/або психічні порушення розвитку, варто якомога заздалегідь підготуватися до ситуацій, коли будуть чутні вибухи або доведеться спускатися у бомбосховища. Батьки, які пережили такий досвід у 2014-2015 роках радять наступне


 



 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 


 

Як побороти відчуття паніки? (див. тут)

Психотравма (див. тут)

Психологічна травма і шляхи її подолання (див. тут)

Психологічні рекомендації (див. тут)

ІГРИ, ЩО ПОЗБАВЛЯТЬ ДИТИНУ ТРИВОГИ ТА СТРЕСУ (див. тут)















                   Карантин, який оголосили по всій Україні через новий коронавірус, значно ускладнив життя батькам. Оскільки дитсадки та школи закрили на три тижні, дітей треба розважати вдома. Гуляти на вулиці можна і треба, втім, краще уникати скупчень людей, як-от на дитячих майданчиках. Ми пропонуємо Вам декілька варіантів розваг, якими можна зацікавити дітей, сидячи в приміщенні. (див. тут)

ПОРАДИ БАТЬКАМ "Як адаптуватись до режиму "КАРАНТИН" (див. тут)

На сьогодні, березень 2020 рік, складна ситуація в усій нашій країні України. Це карантин! Але дуже важливо в данній ситуації зберігати спокій і не ПАНІКУВАТИ!!! Паніка - це ворог для організма людини!




Буклет для батьків майбутніх першокласників  див. тут

Модель випускника ДНЗ відповідно рис позитивного “Я”

Світ мистецтва
  1. Охоче спілкується з приводу краси у всіх формах її існування.
  2. Адекватно оцінює естетичну цінність продукту власної образотворчої діяльності.
  3. Ставиться до зображувальної діяльності як до творчого процесу самовираження.
  4. Вміє здійснити задум та реалізувати його, досягаючи образно-естетичної виразності.
  5. Діє сміливо, рішуче, з задоволенням, вільно орієнтується в зображувальних матеріалах та техніках; адекватно використовує виражальні засоби (колір, композиція, форма, декор).
Театральне мистецтво
  1. Має уявлення про театр  як вираження життєвих ситуацій в акторській грі, виявляє себе чутливим та емоційним глядачем.
  2. Співпереживає персонажам, розуміє зміст дійства, вистави, усвідомлює колективний характер дієтворення.
  3. Розуміє театральний образ як живу акторську дію з використанням засобів мовлення, міміки, жестів, рухів, музики, танцю, співу для передачі образу, ідентифікує почуття і вчинки персонажів з власними.
  4. Виявляє особистісну позицію в процесі перевтілення у сценічний образ, запамятовує сюжетну послідовність, своєчасно включається в дію. Володіє навичками зображання позитивного та негативного образів персонажів; використовує музично-пластично-пісенний досвід в театралізації  різних літературних жанрів.
  5. Одержує задоволення від процесу та результату творення. Застосовує набутий творчий досвід в ігрових, побутових, святкових умовах життя. Вміє виявляти ініціативу, естетичне ставлення, власну пошукову зацікавленність під час образотворення. Прагне самобутністю, оригінальністю, неповторністю привернути увагу до результатів власної образотворчої діяльності.
  6. Здатен театралізувати творчу сюжетно-рольову гру, вигадує казку і засоби для її театральної реалізації, обирає самовираження в діях під музику.
Малювання
  1. Розрізняє жанри  живопису, виражальні засоби художнього зображення.
  2. Сприймає, емоційно реагує на художній образ в творах зображувального мистецтва.
  3. Створює живописні композиції, передає особливості художніх образів героїв. Самостійно добирає способи зображення, використовує виразні засоби, прийоми сюжетного та декоративного малювання.
  4. Має уявлення про особливості образотворчого мистецтва, знає його види.



Що має знати дитина при вступі до школи?

    Ні для кого не секрет що часто співбесіди при вступі до школи переростають у справжні іспити, особливо якщо йдеться про вступ до привілейованої чи спеціалізованої школи, не кажучи про поступлення до гімназії чи ліцею. Навіть вступ до просто дещо кращої школи, здійснюється на конкурсній основі. Скільки б не обговорювалась проблема неетичності тестування дошкільнят, все одно школи його проводять, називаючи це співбесідою чи знайомством. Звісно, всі ми знаємо, що згідно до постанов Міністерства освіти і науки, всіх дітей повинні брати в школу, та хіба нам хочеться щоб нашу дитину прийняли в школу бо «повинні»? продовження тут

Психологический тренинг  "Профилактика стрессов в педагогической практике"







За якими показниками визначається психологічна готовність дитини до навчання...Дізнайтеся тут



ВІД "ДОМАШНЬОЇ ДИТИНИ" ДО "ДИТСАДКІВЦЯ". 
Як зробити цей процес безболісним? Коли віддавати дитину до дитячого садка? Що робити, щоб дитина швидко адаптувалася до нових умов? Ці питання непокоять багатьох батьків, бабусь та дідусів...Читайте тут


Психологічний захист від насильства над дітьми в сім’ї. На допомогу тим, хто живе в сім’ї та виховує дітей...Більше детально

Труднощі адаптаційного періоду, ступінь вираженості адаптаційних порушень, пов'язують перш за все: із попередніми умовами виховання, під впливом яких формується система вищої нервової системи...Більш детально


Здравствуйте Більш детально - тут.















Головна

Здоровенькі були! Вітаємо всіх відвідувачів нашого блогу! Сподіваємось, що і батьки дошкільнят, і педагоги, і всі інші гром...